reklama

Pán premiér zrušme peniaze – robíte to dobre

Ešte si pamätám „sociálne balíčky“ komunistov a ROH pred rokom ´89. Niekoľkokrát do roka výlet do tatier, tábory pre pionierov, mlieko 2,- Kčs, chlieb - 6,- Kčs, Maslo – 10 Kčs.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (62)

Dlhé roky tri základné čísla pre tých chudobnejších. Keď som chodil do obchodu, vedel som, že žuvačka Pedro bola za 1,- Kčs.

Tí, ktorí boli poslušní a nereptali mali možnosť dostať doložku a vycestovať do bývalej Juhoslácie k moru.

Všetko pod kontrolou, všetko riadené a plánované.

Zdanlivý obraz spokojnosti.

Toto sa mi nejako vynára pri čítaní médií dnešných dní.

Každý deň nová bombastická informácia o tom, čo bude zadarmo, komu dáme peniaze, čo preplatíme.

Ideme dotovať autobusy, ideme podporiť dovolenkové poukazy pre rodiny s deťmi, lacnejší plyn pre chudobné domácnosti, lacnejšia elektrina pre firmy, pol roka doplácanie na ubytovanie ľuďom, ktorí sa presťahujú za prácou a počas víkendu sa dozvieme ďalšie kúzla z klobúka, ktorý sa volá štátny rozpočet a peniaze nás všetkých.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som ekonóm a myslel som si, že štátny rozpočet je každý rok nejaký balík peňazí. Ale mýlil som sa. A veľmi. Štátny rozpočet je veľký čarodejnícky klobúk, z ktorého pán premiér vyťahuje stále nové kúsky.

Pán premiér – robíte to dobre. Beriete ľuďom, pritlačíte ich až k zemi a potom sa pasujete do pozície záchrancu.

Ale pán premiér, poradím Vám – zrušte peniaze. Nech je všetko zadarmo. Veď už načože sú nám peniaze. Pri tejto rýchlosti Vašich návrhov rátam, že do konca roka preplatíte moje účty za pohonné hmoty, budete mi platiť splátky hypotéky – lebo šak bývam v dome a pracujem. Budete mi kupovať potraviny – lebo šak pracujem viac ako 15 rokov. Budete mi preplácať poplatok za internet – lebo šak používam pre pracovné účely.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Sám už neviem viac vymyslieť, ale spolieham na Vás pán premier, vy už niečo vymyslíte. Škoda, že tie voľby sú už v marci 2016. To sa normálne musím triasť, aby ste to všetko stihli, pán premiér.

Darius Hatok

Darius Hatok

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tu som sa narodil, tu chcem žiť a tu chcem umrieť. Preto mi to nie je jedno.syn, manžel, otec. Venujúci sa rodine a snažiaci sa o zmeny na Slovensku, ktoré je krásne. Pmáhajúci. Bežec polmaratónov - už slabší, lyžiar - už lepší. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu