reklama

Pán premiér - rýchlo a zbesilo.

Rýchlo a zbesilo.Tak nejako sa mi javí to Vaše vládnutie. Večer si zmyslíte, ráno zmeníte.Bez úvahy, bez rozumu.Padajú percentá? – Vlaky zadarmo.Ľudia sa majú zle? – Sociálne balíčky.Utečenci? – Protiteroristické zákony.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Už sa mi to ani nechce sledovať a čítať čo všetko ste opäť úžasne vymysleli – mimo koncepcie.

Naozaj sme v dobe, keď sa denne mení niečo naplánované? Máte niečo naplánované? Alebo robíte živelne, ako to cítite, ako sa vám páči? Aký plán máte pre Slovensko? Aké bude Slovensko v roku 2016? A po ňom?

Začal som pracovať naplno v roku 1999. Počas druhej Dzurindovej vlády. V roku 2001 som sa presťahoval za prácou z Košíc do Bratislavy.

Po zvyšok môjho života si budem pamätať energiu, entuziazmus a nadšenie ľudí v práci a vtedy aj v celej spoločnosti. Slovensko bolo označované za lídra v reformách. Volali nás “Tiger Európy!” A bolo to všade cítiť. Ten entuziazmus a nádych na lepší zajtrajšok pociťovali všetci. Štartovalo sa a úspešne to frčalo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pán premiér – po časoch Mečiara, keď v podnikaní neplatili ani zmluvy, ani papiere sme sa po roku 2000 dostali do doby, keď na uzavretie obchodu stačil telefonát. A slovo platilo. Vystavila sa faktúra a bola zaplatená. Žiadne schránkové firmy, obťahovačky. Takto to fungovalo. Ja som sa vôbec nezaoberal tým, že by mi niekto nevyplatil faktúru za vykonané služby.

Takto to bolo ešte 10 rokov späť. Pred Vašim nástupom – pán premiér.

A potom sa to začalo pomaly meniť. Krok po kroku, zákon po zákone, funkcia po funkcii.

Ste desať rokov pri vláde (tú Radičovú nerátam, pretože stihla po Vás veľmi málo opraviť). Nemôžete povedať, že Vás sa to netýka, že taká doba. To nie. Pretože predseda vlády nastavuje celú politiku každého ministerstva. Celé dianie, včetko v štáte. Súdy, ekonomiku, dane, sociálne poistenie, zdravotníctvo, školstvo. Toto všetko je pod Vašim vplyvom, pán premiér. A tá vizitka po 10 rokoch Vašej vlády naozaj nie je lichotivá.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď sa vrátim do oblasti podnikania, tak Vašou naj vizitkou je kauza Váhostav – nevyplatenie faktúr poctivým Slovákom, ktorí stavali, urobili a nikto im nezaplatil. Toto je čo? Toto je Tiger Európy? Nie. Toto je vizitka Vašej práce. Vizitka Vášho vládnutia ostatných 10 rokov.

Ja nie som stotožnený s tým, ako sa nastavuje spoločnosť na Slovensku za Vašich vlád. Mám iné predstavy o školstve, sociálnom systéme, podnikaní a pomoci mladým. Vidím ľudí, ktorí maju nápady, chcú podnikať, inovovať – ale Vaše zákony im v tom bránia. Nie som stotožnený s tým, ako (ne)pomáhate rodinám, ktoré potrebujú bývať, starať sa o deti, vychovávať ich, platiť im krúžky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A prichádzam k záveru, že toto asi nie je rýchlo, ale isto to je zbesilo, pán premiér.

Darius Hatok

Darius Hatok

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tu som sa narodil, tu chcem žiť a tu chcem umrieť. Preto mi to nie je jedno.syn, manžel, otec. Venujúci sa rodine a snažiaci sa o zmeny na Slovensku, ktoré je krásne. Pmáhajúci. Bežec polmaratónov - už slabší, lyžiar - už lepší. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu